Različitosti kao bogatstvo društva, putovanje u svemir i obilazak

0
367

I ove nedjelje smo sa djecom uzrasta od 3 do 10 godina uspješno realizirali naše dvije interaktivne radionice.

Prva radionica namijenjena je djeci uzrasta od 7 do 10 godina i održana u terminu od 12:00 do 15:00 sati. Planirana tema radionice je upoznavanje sudionika sa različitostima koje čine bogatstvo našeg društva i poželjnim oblicima ponašanja prema drugima i drugačijima. Odlučili smo se detaljnije upoznati sa značenjem pojmova teškoće u razvoju i posebne potrebe. Upoznali smo se s nekim oblicima teškoća u razvoju, otkrili što znači Down sindrom (putem video materijala), tko su osobe sa invaliditetom i naučili koja ponašanja su prihvatljiva a koja trebamo izbjegavati. Važno je bilo zaključiti da je uredu osobama i djeci s teškoćama u razvoju ponuditi pomoć, prihvatiti ih i omogućiti im optimalan razvoj, a ne bismo trebali nazvati ih bolesnima, zaključivati što mogu i ne mogu uraditi, sažalijevati ih, i slično. Razgovorom, Power Point prezentacijom i primjerima iz svakodnevnog života produbili smo naše znanje o ovoj temi i naučili nešto novo.

Druga radionica za djecu uzrasta od 3 do 6 godina održana je u terminu od 16:00 do 19:00 sati. Za mlađe sudonike ovaj put pripremili smo zamipljeno putovanje u svemir. Prije samog prelaska na temu, odlučili smo malo se aktivirati i motivirati vježbicama i igrom iz pomoć kocke sa stranicama različitih boja. Svaka boja nosi određeni zadatak i izazov (skači kao žaba, pleši kao da si na zabavi, dodirni prste na nogama, trči u mjestu, i slično). Razgibavanje kroz ovakvu igru motivira sudionike i jača grupnu koheziju. Nakon toga, prešli smo na prvu aktivnost vezanu za temu, a to je uvodni razgovor o tome tko su astronauti, o Sunčevom sustavu i planetama. Naučili smo kako se sve planete kreću oko Sunca, slikovito kroz prezentaciju prikazali njihove položaje i putanje. Zatim smo zajedno pogledali video “Astronautica Vinka” i tako naučili još zanimljivih činjenica o Suncu i planetama. Nakon toga prešli smo na radne materijale. Prvi zadatak bio je obojati raketu po predlošku brojeva i zadanih boja. Na taj način ponavljali smo boje i brojeve. Bojali smo planete, riješili labirinte, i zabavili se uz zanimljive i kreativne materijale. Kako bismo zaokružili temu, uz samostalno kreiran materijal ponovili smo položaj planeta i slagali ih na kartonskoj podlozi.
Završna aktivnost bila je izrada modela od plastelina. O važnosti ove aktivnosti već smo govorili ali ponovno ćemo istaknuti važnost vježbe pokreta ruku i prstića za razvoj fine motorike, a što je povezano sa početnim čitanjem i pisanjem. Grickalice i slatkiši na kraju su posluženi i roditelje smo dočekali uz druženje, razgovor i evaluaciju realiziranih aktivnosti.
Hvala na povjerenju i dolasku i ove nedjelje

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here