Različitosti kao bogatstvo društva, putovanje u svemir i obilazak

I ove nedjelje smo sa djecom uzrasta od 3 do 10 godina uspješno realizirali naše dvije interaktivne radionice.

Prva radionica namijenjena je djeci uzrasta od 7 do 10 godina i održana u terminu od 12:00 do 15:00 sati. Planirana tema radionice je upoznavanje sudionika sa različitostima koje čine bogatstvo našeg društva i poželjnim oblicima ponašanja prema drugima i drugačijima. Odlučili smo se detaljnije upoznati sa značenjem pojmova teškoće u razvoju i posebne potrebe. Upoznali smo se s nekim oblicima teškoća u razvoju, otkrili što znači Down sindrom (putem video materijala), tko su osobe sa invaliditetom i naučili koja ponašanja su prihvatljiva a koja trebamo izbjegavati. Važno je bilo zaključiti da je uredu osobama i djeci s teškoćama u razvoju ponuditi pomoć, prihvatiti ih i omogućiti im optimalan razvoj, a ne bismo trebali nazvati ih bolesnima, zaključivati što mogu i ne mogu uraditi, sažalijevati ih, i slično. Razgovorom, Power Point prezentacijom i primjerima iz svakodnevnog života produbili smo naše znanje o ovoj temi i naučili nešto novo.

Druga radionica za djecu uzrasta od 3 do 6 godina održana je u terminu od 16:00 do 19:00 sati. Za mlađe sudonike ovaj put pripremili smo zamipljeno putovanje u svemir. Prije samog prelaska na temu, odlučili smo malo se aktivirati i motivirati vježbicama i igrom iz pomoć kocke sa stranicama različitih boja. Svaka boja nosi određeni zadatak i izazov (skači kao žaba, pleši kao da si na zabavi, dodirni prste na nogama, trči u mjestu, i slično). Razgibavanje kroz ovakvu igru motivira sudionike i jača grupnu koheziju. Nakon toga, prešli smo na prvu aktivnost vezanu za temu, a to je uvodni razgovor o tome tko su astronauti, o Sunčevom sustavu i planetama. Naučili smo kako se sve planete kreću oko Sunca, slikovito kroz prezentaciju prikazali njihove položaje i putanje. Zatim smo zajedno pogledali video “Astronautica Vinka” i tako naučili još zanimljivih činjenica o Suncu i planetama. Nakon toga prešli smo na radne materijale. Prvi zadatak bio je obojati raketu po predlošku brojeva i zadanih boja. Na taj način ponavljali smo boje i brojeve. Bojali smo planete, riješili labirinte, i zabavili se uz zanimljive i kreativne materijale. Kako bismo zaokružili temu, uz samostalno kreiran materijal ponovili smo položaj planeta i slagali ih na kartonskoj podlozi.
Završna aktivnost bila je izrada modela od plastelina. O važnosti ove aktivnosti već smo govorili ali ponovno ćemo istaknuti važnost vježbe pokreta ruku i prstića za razvoj fine motorike, a što je povezano sa početnim čitanjem i pisanjem. Grickalice i slatkiši na kraju su posluženi i roditelje smo dočekali uz druženje, razgovor i evaluaciju realiziranih aktivnosti.
Hvala na povjerenju i dolasku i ove nedjelje

Posljednje vijesti

UPIS U TIJEKU Uskoro počinje A1.1. tečaj njemačkog jezika

NAPREDNI TEČAJ NJEMAČKOG JEZIKA 🇩🇪 ZA ODRASLE‼️ Škola stranih jezika UZOR započinje s upisom novih polaznika za tečaj 🇩🇪...

Počeo tečaj njemačkog za djecu

Danas je uspješno počeo tečaj njemačkog jezika 🇩🇪🇩🇪 za djecu A2.1 razine koji vodi naša prof. Danijela Trogrlić. Uz...

Plan aktivnosti Male škole UZOR za 3. mjesec

Poštovani roditelji, Dijelimo s Vama najavu i plan aktivnosti za mjesec ožujak. Uz planirane teme i aktivnosti kroz svaki susret bit...

U subotu počinje tečaj njemačkog za djecu

U subotu, 5. 3. 2022. godine, u našoj udruzi počinje tečaj njemačkog za djecu. Prva grupa koja počinje u...

Mala škola UZOR – Voda i higijena

27. veljače u terminu od 10:30 do 13:30 održana je radionica na temu Voda i higijena u sklopu naše...

“Mali znanstvenici” – UZOR: Kruženje vode u prirodi i eksperiment “voda koja se podiže”

Nedjelja iza nas, 20. veljače 2022. i druženje u sklopu naše Male škole UZOR obilježeno je radionicom za djecu...

Istaknute vijesti

Pročitajte i ovoUZOR
Pridružite nam se...